Tuki

Netox IT Asiakastuki

Netox IT Asiakastuki tarjoaa apua IT-palveluita sekä IT-hankintoja koskevissa kysymyksissä sekä ohjeistaa loppukäyttäjiä palveluiden käyttämisessä. Asiakastuki hoitaa asiakasrajapinnan yhden pisteen periaatetta noudattaen ja kaikki palvelupyynnöt kirjataan tapaustenhallintajärjestelmään. Palvelupyynnön tehnyttä Asiakasta tiedotetaan tapauksen etenemisestä sähköpostitse.

Ongelmatilanteissa pyydämme käyttäjiä olemaan suoraan yhteydessä Netox palvelupisteeseen, jotta ongelman käsittely saadaan välittömästi työn alle. Ensisijaisesti palvelemme vasteajan puitteissa etähallinnan kautta. Tilanteet, jolloin tarvitaan lähitukea määritellään tukipyynnön yhteydessä.

Lataa tästä etätukiohjelmisto