Elinkaaripalvelut

Tietoturvallista ja vastuullista IT-laitteiden hallintaa

Kestävä kehitys on oleellinen osa laitteiden elinkaarta, niiden ylläpitämiseksi tarjoamme asiakkaillemme laitteiden tehokasta kierrätystä, korjauspalvelua, sekä uusia, ympäristöystävällisempiä laitevaihtoehtoja. 

sustainable-business-lifecycle-01

Kestävä IT parempaa huomista varten

IT-elinkaaripalvelumme perustuu kestäviin arvoihin. Kehitämme yrityksesi it-laitteiden hankinta- ja elinkaaripalvelun yhdessä entistä paremmaksi ja kustannustehokkaammaksi. Toimivat digitaaliset työkalut sujuvoittavat asiakkaidemme arkea ja auttavat vähentämään liiketoiminnan ilmastokuormitusta esimerkiksi tarjoamalla paremmat etätyömahdollisuudet.

Nopeasti ja luotettavasti

Palvelun avulla varmistat myös, että yrityksesi tietää aina, missä sen IT-laitteet ovat ja missä kunnossa ne ovat. Näin yrityksesi säästää rahaa ostamalla vain tarvitsemansa ja päivittämällä laitteita tarvittaessa. Lisäksi yrityksen työntekijät voivat keskittyä työhönsä IT-asioista huolehtimisen sijaan.

Toimitamme tarvitsemasi laitteet ja ohjelmistot nopeasti ja luotettavasti, halutessasi asennettuna ja käyttövalmiina. Lisäksi huolehdimme laitteiden turvallisesta kierrätyksestä niiden elinkaaren lopussa.

Säästä aikaa ja keskity liiketoimintaasi

Palvelu on suunniteltu auttamaan yritystäsi/organisaatiotasi hallitsemaan IT-laitteitasi niiden koko elinkaaren ajan hankinnasta kierrätykseen. Voimme auttaa sinua säästämään aikaa ja rahaa huolehtimalla yksityiskohdista puolestasi, jotta voit keskittyä liiketoimintaasi.

Elinkaaripalvelut koostuvat seuraavista osa-alueista

  • Laitehankintapalvelu (webshop/laitevalinnat/asiakaskohtaiset erikoishinnoittelut)
  • Laitteiden hankintamallit (osto/rahoitus)
  • Laitepuskurointi
  • Esiasennus / laiterekisteröintipalvelut
  • Laitetoimitukset
  • Käyttöönottoasennus
  • Laiterekisteri
  • Laitteiden tietoturvallinen poisto ja kierrätys

Päivitetyt ja toimivat laitteet sovittuna aikana

Varalaite aina saatavilla

Palvelu tarjoaa Asiakkaalle tarvitsemansa laitteet vakioituina kokoonpanoina silloin, kun niitä tarvitaan. Laitekierto toteutetaan automaattisesti sen elinkaaren mukaisesti siten, että asiakkaalla on aina päivitetyt ja toimivat laitteet sovittuna aikana.

Elinkaaren aikaiset käyttäjämuutokset toteutetaan etäpalveluna, laitehallintapalveluna tai paikallisena tukipalveluna erikseen sovitun hinnaston mukaisesti. Osana elinkaaripalveluja Toimittaja huolehtii asiakaskohtaisesta välivarastosta eli laitepuskurista, joka varmistaa, että Asiakkaalla on aina varalaite saatavilla. Välivarastointi tehdään asiakkaan toimiston omasta varastosta tai laitetukkuliikkeen varastosta.

Verkkokauppa

Netox tarjoaa Asiakkailleen myös laadukkaan ja helposti käytettävän verkkokaupan, jossa voidaan huomioida esimerkiksi Asiakkaan hyväksymiskäytäntöihin liittyvät vaatimukset. Tilaaja voi portaalin kautta valita tarvittavat laitteet ja ohjelmistot suositeltavista listasta, sen kautta on myös mahdollista valita laitteisiin ja ohjelmistoihin sidottu rahoitustapa.

Voit rekisteröityä uudeksi asiakkaaksi tästä

Saat tunnukset käyttöösi saman päivän aikana.

 

Tutustu verkkokauppaan

Elinkaarenhallinnan avulla alennat IT-infrakustannuksia mm.

  • Varasto- ja asennustiloissa
  • Säästämällä henkilöstö-, kehitys- ja investointikuluissa
  • Ei sidottua pääomaa IT-varastossa
  • Kiinteistä kuluista muuttuviin kuluihin

Laitekohtaisella kuukausihinnoittelulla budjetointi ja kulujen seuranta helpottuu

Koko perusinfra yhden kontaktipisteen periaatteella

Palvelutasolupaukset IT:n ja liiketoiminnan välillä & toimintojen jatkuvuus

Yrityksesi tarpeiden mukainen palvelutasosopimus (SLA).

Elinkaaripalvelumme voidaan räätälöidä sinun tarpeidesi ja vaatimustesi mukaan. Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja.

Jätä yhteydenottopyyntö