Ajan­kohtaista Netoxilla

Netoxin kasvutarinalle jatkoa Advisory Boardista

Netoxin kasvun ja kehityksen tueksi on perustettu kokoonpano nimeltä Advisory Board. Joustavasti työskentelevä ryhmä koostuu netoxlaisten lisäksi kahdesta asiantuntijasta, jotka…

Oulun Energia -konserni siirtää tietohallinnon perus- ja asiantuntijapalvelut Netoxille

Oulun Energia Oy ja Netox Oy ovat allekirjoittaneet liikkeenluovutussopimuksen keskiviikkona 21.4.2021 Sopimuksen myötä Oulun Energia -konsernin tietohallinnon perus- ja asiantuntijapalvelut…

TrustCast – Miten syntyy suomalainen kyberturvallisuuden ekosysteemi?

TrustCastissa avataan kyberturvan ja digitaalisen luottamuksen aihepiirejä vaihtuvien vieraiden kanssa. Tällä kertaa vieraana on kyberturvallisuusjohtaja Rauli Paananen Liikenne- ja viestintäministeriöstä.

Oikea asenne ratkaisee myyjän menestyksen

Artikkeli on alunperin ilmestynyt OAMK:n Myski Myyntipäiväkirjat -kirjoitussarjassa. Sarja tuo myynnin eri näkökulmia esille mielenkiintoisten vierailevien kirjoittajien avulla. Kirjoitussarjan tavoitteena…

TrustCast: Algoritmivaikuttaminen ja tekoäly – Vieraana Mikko Alasaarela

Trustcast-sarjassa avataan digitaaliseen luottamukseen ja kyberturvaan liittyviä aiheita. Ensimmäisessä jaksossa vieraanamme on algoritmivaikuttamisen asiantuntija, Inbotin perustaja ja toimitusjohtaja Mikko Alasaarela,…

TrustCast valottaa kyberturvaa

Netoxin kyberturvajohtaja Markku Korkiakosken uudessa podcastissa, TrustCast, tarkastellaan yhteiskunnan digitalisoitumisen mukanaan tuomia muutoksia, ja kuinka luottamus voi toimia tässä ympäristössä…

Q&A: Tietoturvallisuuden strateginen johtaminen 2021

Peilaten vuoden 2020 tilannetta, Netoxin hallituksen puheenjohtaja Niko Candelin kertoo hallituksen ja toimitusjohtajan vastuusta ja vaikutusmahdollisuuksista Kutsumme webinaariin osallistujat Q&A…

Growth in business, effective and agile service management

Netox’ growth continues with a 30% increase in business and 28 new experts, which means a 50 % growth in…

Kasvua liiketoimintaan, tehokasta ja ketterää palvelunhallintaa

Netoxin liiketoiminta jatkoi viime vuoden myötä kasvuaan 30 % nousulla ja henkilöstömäärä puolestaan 28 uudella osaajalla, mikä tarkoittaa 50 %…

Asiakaskokemus ammentaa hyvästä työntekijäkokemuksesta

Asiakaskokemusta voidaan lähestyä monesta eri näkökulmasta. Netoxin asiakaskokemusjohtaja Tuulia Nissinen korostaa yhtenä näkökulmana hyvää työntekijäkokemusta. Mitä parempi se yrityksessä on,…